Marketing szeptany Rzeszów

Bez cienia wszelkiej wątpliwości istotnym elementem prowadzenia skutecznej kampanii marketingowej jest zadbanie o prawidłowo wykorzystane możliwości, jakie daje nam marketing szeptany. Rzeszów jest miastem, w którym wykorzystanie tego sposobu docierania do potencjalnych klientów niejednokrotnie może zdecydować o ostatecznej decyzji grupy docelowej naszych działań marketingowych. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest to narzędzie, które tak często nie jest rozumiane przez branżę SEO. Mając świadomość wyjątkowych możliwości, jakie daje nam ta opcja docierania do klientów, w pełni otwieramy się na potrzeby specyfiki rynku lokalnego.

Marketing szeptany – co należy o nim wiedzieć?

Przede wszystkim warto wiedzieć, czym jest marketing szeptany. Jest to wyjątkowe działanie marketingowe, które wymaga promowania i polecania firmy w Internecie za pomocą poleceń przekazu przypominającego ten, który kojarzymy z polecaniem usług firmy, które dokonywane są przez naszych znajomych i przyjaciół.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak wielkie znaczenie w wyborze konkretnego produktu ma to, czy ktoś nam polecił sięgnięcie po niego. W tym celu warto zadbać o skuteczne wykorzystanie możliwości, jakie daje popularna “szeptanka”.

Dzięki marketingowi szeptanemu jesteśmy w stanie zainteresować użytkowników produktem, odpowiedzieć na ich wątpliwości i rozwiać obawy. Marketing szeptany ma przełożenie na zwiększenie ruchu na stronie internetowej, jednak warto zaznaczyć, że nie jest to przełożenie bezpośrednie, czyli nie działa on w taki sposób, że użytkownicy klikają w linki znalezione w Internecie i wchodzą na stronę klienta. Świadomy użytkownik przeczyta informacje, pójdzie w wyszukiwarkę Google i będzie chciał dowiedzieć się czegoś więcej – sam zacznie szukać i sam trafi na stronę. Cały proces jednak inicjuje właśnie marketing szeptany, który realizujemy.

agencja marketingu szeptanego z Rzeszowa

Merytoryczny marketing szeptany

W ramach działań naszej agencji reklamowej dbamy o to, aby realizować w pełni merytoryczny i wartościowy marketing szeptany przy wykorzystaniu mediów lokalnych. Doskonale wiemy, jak ważne jest współpracowanie z tymi mediami, które informują lokalnych mieszkańców o wydarzeniach, które mają miejsce w regionie. Jest to również przestrzeń, w której warto zaprezentować wyjątkowe cechy promowanej firmy lub biznesu.

Co więcej, jeśli nasz klient jest zainteresowany ogólnopolskim realizowaniem działań takich, jak marketing szeptany, Rzeszów nie będzie jedyną przestrzenią, w której wykorzystamy naszą wiedzę i doświadczenie, aby skutecznie wypromować konkretną firmę. To właśnie dzięki wysoce wyspecjalizowanemu zespołowi, który od lat działa w przestrzeni marketingu internetowego, przygotowani jesteśmy do tego, aby w pełni profesjonalnie podejść do zwiększenia zasięgów Twojej firmy i zadbania o jak największy wzrost liczby klientów decydujących się na zakup produktów lub skorzystanie z prezentowanych usług.

Kampanie realizowane w ramach marketingu szeptanego

Przy realizacji zakrojonych na szeroką skalę kampanii marketingowych w szczególności dbamy o to, aby każde działanie cechowało się unikalnością oraz wartościowym przekazem. Tak tworzone, merytoryczne wpisy sprawiają, że na jakości zyskuje docieranie do klientów, które zapewnia marketing szeptany. Rzeszów cieszy się swoją unikalnością, którą doskonale znamy, a co za tym idzie, będziemy uwzględniać również przy tworzeniu wszystkich elementów naszej kampanii.

Dzięki dbaniu o merytoryczne aspekty prowadzonej komunikacji jesteśmy w stanie poszczycić się podejmowaniem wysoce etycznych zachowań, ponieważ marketing szeptany opieramy o przekazywanie informacji prawdziwych, które nie będą wprowadzały internautów w błąd. To właśnie dzięki temu wyjątkowemu podejściu do świadczenia naszych usług oraz dzięki wyraźnemu sprzeciwieniu się czarnemu PR konkurencji poszczycić się możemy nie tylko pozytywnymi opiniami naszych klientów, ale i uznaniem ze strony ich usługobiorców, którzy sami przekonali się, że informacje przekazywane w ramach kampanii marketingowej były sprawdzone i pewne.

Dbamy również o to, aby w pełni wykorzystywać najbardziej profesjonalne narzędzia do promowania biznesów naszych klientów. Wśród nich znaleźć można monitoring mediów.

marketing szeptany Rzeszów

Monitoring mediów w ramach marketingu szeptanego

W ramach działania naszej agencji marketingowej nie opieramy się na korzystaniu ze zwykłych narzędzi. Zamiast tego sięgamy po wysoce wyspecjalizowane, płatne aplikacje, takie jak monitoring mediów. To właśnie dzięki nim jesteśmy w stanie określić, w jakich miejscach internauci poszukują informacji o produktach i usługach oferowanych przez Twoją firmę.

Dzięki możliwościom, jakie daje ta aplikacja, tworzymy profil oparty o słowa kluczowe i frazy charakterystyczne właśnie dla Twojej firmy. Dzięki temu jesteśmy w stanie wykorzystać wpisywane zapytania (np. do wyszukiwarek internetowych) do lepszego prowadzenia kampanii i wykorzystania możliwości, jakie daje marketing szeptany. Rzeszów oraz cały region charakteryzuje się również własnymi typami wyszukiwani, które uwzględniamy przy opracowywaniu kompleksowej kampanii marketingowej.

Kiedy przygotowujemy poszczególne frazy, które potencjalnie wyszukują klienci, korzystamy z własnego doświadczenia, doskonale rozumiejąc lokalnego klienta i przeczuwając, co mógłby on wpisać, gdyby szukał usługi charakterystycznej właśnie dla Twojej firmy.

Dzięki temu, że w pełni dostosowujemy się do specyfiki danego regionu, jesteśmy w stanie w pełni otworzyć Twój biznes na klienta i pokazać mu, że właśnie tu znajdzie on to, czego mu potrzeba. W naszych działaniach skupiamy się tylko na tych wpisach, w których udzielenie rekomendacji Twojej firmy realnie znajdzie odzwierciedlenie we wzroście sprzedaży. Zdając sobie sprawę z tego, że jest to nadrzędny cel działań biznesu, analizujemy każdy wpis w aplikacji „monitoring mediów”, aby móc określić jego wartość dla Twojej firmy i to, czy wykorzystanie go przyniesie owoce w postaci skłonienia potencjalnych klientów do skorzystania z usług Twojej firmy.

skuteczny marketing szeptany

Realizacja kampanii marketingu szeptanego

Jako że kampanię reklamową realizujemy ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki rynku lokalnego, na tym też opieramy nasz marketing szeptany, Rzeszów traktując jako wyjątkową przestrzeń, której zależy na promowaniu lokalnych przedsiębiorców. Właśnie dlatego dbamy o to, aby działania w ramach tego rynku były realizowane przez osoby, które najlepiej znają specyfikę całego regionu.

Co więcej, w naszej agencji dbamy o stały kontakt z klientem tak, aby móc na bieżąco dostosowywać poszczególne elementy kampanii do oczekiwań i potrzeb, które wyrazisz. Dlatego też tak duży nacisk kładziemy na to, aby móc w pełni zapoznać się z materiałami informacyjnymi, które nam przekażesz. Oprócz tego dokładnie rozeznajemy się ze specyfiką konkurencji, aby obmyślić jak najlepszy plan działania.

Scenariusz komunikacji w marketingu szeptanym

W ramach działań opartych o rozeznanie charakterystyki branży w regionie przygotowujemy scenariusz komunikacji, czyli specjalny dokument, który jest elementem składowym tego, czym jest marketing szeptany. Rzeszów to region, w którym ważne jest przygotowanie takiego dokumentu wraz z indywidualnym uwzględnieniem specyfiki Twojej firmy.

Dzięki temu zawieramy informacje dokładnym przebiegu kampanii, oczywiście z uwzględnieniem celu oraz przedmiotu kampanii. Mając świadomość tego, jak ważna jest komunikacja z klientem, przygotowany dokument przesyłamy do wglądu i Twojej akceptacji, a po jej uzyskaniu przystępujemy do działania.

marketing szeptany w Rzeszowie

Wyjątkowe rozwiązanie w postaci eRzecznika

Innym profesjonalnym narzędziem, które wykorzystujemy w ramach prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie jest eRzecznik marki. Za jego pomocą tworzymy profil Twojej firmy i dbamy o walkę ze wszelkiego rodzaju fałszywymi oskarżeniami, których ofiarą ze strony hejterów może paść Twoja firma. Nawet wtedy, gdy nie padłeś ofiarą takich ataków, eRzecznik zdecydowanie przyda się przy rozwiązaniu problemów związanych z branżą, w której działasz. Nawet jeśli nie opiera się on o bezpośrednie polecanie Twoich usług i produktów, zagwarantuje lepsze budowanie pozytywnego wizerunku na rynku lokalnym.